Naujienos
May 19, 2014
Grėsmingoje socialinėje reklamoje – kampanijos „BE PATYČIŲ“ įspėjimas suaugusiems
„Vaikų linija“ jau dešimt metų visoje Lietuvoje vykdo kampaniją „BE PATYČIŲ“, kuria ieško būdų ir ragina visuomenę stabdyti plintančias patyčias. Šį pavasarį penktą kartą įgyvendinta iniciatyva „Veiksmo savaitė BE PATYČIŲ“ siekė atkreipti dėmesį į suaugusiųjų vaidmens svarbą, pastebint ir reaguojant į patyčias tarp vaikų.
Reklamos agentūra „Not Perfect“ nusprendė prisidėti prie kampanijos „BE PATYČIŲ“ ir savo lėšomis sukūrė drąsią socialinę reklamą „Neprižiūrima virtuali erdvė – ginklas vaiko rankose“. Joje netikėtu būdu verčiama susimąstyti apie virtualiame pasaulyje tykančias grėsmes, raginant tėvus domėtis, ką su telefonu ar kompiuteriu veikia jų vaikai.
Ši kampanijos „BE PATYČIŲ“ socialinė reklama iškeliavo į geriausių reklamų festivalio „Kanų liūtai“ konkursą, kuriame gins reklamos agentūros „Not Perfect“ vardą.
Tuo tarpu Lietuvoje socialinė reklama „Neprižiūrima virtuali erdvė – ginklas vaiko rankose“ buvo rodyta per LRT televiziją, o jau netrukus persikels į kampaniją „BE PATYČIŲ“ palaikančių kino teatrų „Skalvija“ ir „Pasaka“ ekranus, kur bandys atkreipti suaugusių žiūrovų dėmesį.
Nėra flash įskiepio.Gaukite jį čia
Grėsmingoje socialinėje reklamoje – kampanijos „BE PATYČIŲ“ įspėjimas suaugusiems
„Vaikų linija“ jau dešimt metų visoje Lietuvoje vykdo kampaniją „BE PATYČIŲ“, kuria ieško būdų ir ragina visuomenę stabdyti plintančias patyčias. Šį pavasarį penktą kartą įgyvendinta iniciatyva „Veiksmo savaitė BE PATYČIŲ“ siekė atkreipti dėmesį į suaugusiųjų vaidmens svarbą, pastebint ir reaguojant į patyčias tarp vaikų.
Reklamos agentūra „Not Perfect“ nusprendė prisidėti prie kampanijos „BE PATYČIŲ“ ir savo lėšomis sukūrė drąsią socialinę reklamą „Neprižiūrima virtuali erdvė – ginklas vaiko rankose“. Joje netikėtu būdu verčiama susimąstyti apie virtualiame pasaulyje tykančias grėsmes, raginant tėvus domėtis, ką su telefonu ar kompiuteriu veikia jų vaikai.
Ši kampanijos „BE PATYČIŲ“ socialinė reklama iškeliavo į geriausių reklamų festivalio „Kanų liūtai“ konkursą, kuriame gins reklamos agentūros „Not Perfect“ vardą.
Tuo tarpu Lietuvoje socialinė reklama „Neprižiūrima virtuali erdvė – ginklas vaiko rankose“ buvo rodyta per LRT televiziją, o jau netrukus persikels į kampaniją „BE PATYČIŲ“ palaikančių kino teatrų „Skalvija“ ir „Pasaka“ ekranus, kur bandys atkreipti suaugusių žiūrovų dėmesį.